wtorek, 13 sierpnia 2013

2- Rodzina Kenwayów po raz drugi

Wybaczcie mi kolejną notkę o świecie Assassin's Creed- nie oznacza to, że już całkowicie zapomniałam o modelach koni. Już jadą do mnie materiały wraz z kilkoma modelami do przeróbki, więc za raptem parę dni będzie się działo ^^. Zacznę od zrobienia trochę sprzętów, a skończę na customach.
Jednak na tę chwilę cały czas siedzę z nosem w sprawach bractwa, skutecznie wyłapując wszelkie nowinki o nadchodzących nowościach. Postanowiłam zacząć od uzupełnienia poprzedniego wpisu informacją o zawartości dodatkowej, którą otrzymujemy wraz z kupnem każdej figurki- jak zwykle po wpisaniu kodu.

Edward Kenway

Wraz z modelem głównej postaci Assassin's Creed IV: Black Flag otrzymamy dwa miecze. Prawdę mówiąc na grafice prezentują się znakomicie- zobaczymy jak będą wyglądały w grze ^^.

Haytham Kenway
Jeśli ktokolwiek wcześniej miał wątpliwości co do sprowadzenia sobie do domu Haythama, teraz z pewnością zostały one rozwiane- strój dla Edzia wygląda ZA-JE-BI-ŚCIE (wybaczcie mi nieeleganckie słownictwo c;). Art wygląda genialnie- mam nadzieję, że strój w grze będzie przynajmniej tak dobry.

Connor Kenway
Prawdę mówiąc nie powalają mnie na kolana takie żagle, ale "na żywo" mogą okazać się lepsze. Na ale Konora nabędę, bez względu na zawartość ^^. 

Blackbeard

Mój biedny portfel :c. Nie dość, że nadszarpnę sobie budżet trzema Kenwayami i kolekcjonerką do "czwórki", to jeszcze pewnie kupię tego "dziada". A wszystko ze względu na te żagle *.*. Wyglądają świetnie, choć nie za bardzo realistycznie. No trudno, kolejna pozycja na chciejliście...

Benjamin Hornigold

Benjamina sobie daruję ^^. Ani nie powala mnie zawartość, ani nie potrzebuję do niczego miniatury templara. Może w trakcie rozwijania się fabuły okaże się być intrygującą postacią (przewijał się kilka razy w trailerach), jednak nic nie wskazuje na to, że trafi na moją chciejlistę. 

Bardzo tajemniczy pirat- ktoś się nie może doczekać?

No i macie najbardziej tajemniczą zawartość z najbardziej tajemniczym piratem (którym pewnie będzie kapitan Morgan c;). Pożyjemy, zobaczymy. Ta "zasłona dymna" jest tylko po to, by mogła podziałać wyobraźnia- każdy będzie sobie wyobrażać Bóg wie co. Sparrow? Żagle z neonami? Może ktoś da się porwać tej fali i zamówi pre-order, a tu figurka okaże się być niczym specjalnym... 

Ratonhnhaké:ton
Konor w wersji z Tyranii wygląda genialnie- co figurka zdaje się odzwierciedlać. Zobaczymy jak będzie wyglądał w rzeczywistości. Zawartość jest dość kusząca- jednak budżet chyba odmówi posłuszeństwa : |.

Post skończę opublikowaniem filmiku, który był jedynie próbą ogarnięcia nowego programu do montażu filmów- ma dość dużo błędów, jednak mam nadzieję, że będzie się przyjemnie oglądało ^^.


To do następnego wpisu, który prawdopodobnie będzie relacją z przybycia nowych materiałów i koni do customów ^^.

2 komentarze:

  1. Mi osobiście najbardziej podoba się Edek, Connor z tyranii i Haytham. Zła Valhalla. ;< Zobaczyłam zdjęcia i nie będę mogła spać w nocy. Nioh nioh, chyba zaczynam zbierać pieniądze ;) (Miałam zbierać już dość dawno temu, no ale wakacje no i oczywiście- całe pieniądze wydałam na pamiątki (Czyt- zbieracze kurzu) no i jakoś tak wyszło...)
    A co do notek o tematyce ac, to wrzucaj, nie gniewam się, haha : D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze to nie znam się na tej grze, ale zachwycają mnie szczegóły na tych żaglowcach *.* I w ogóle te wszystkie niesamowite stroje itd.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    cathsmoedlhorses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń