piątek, 28 czerwca 2013

Wishlist

Chciejlista

Postanowiłam utworzyć moją drugą, tym razem większą chciejlistę (oryginał znajduje się w specjalnym segregatorze c;) ,która będzie udostępniona większemu gronie odbiorców- na wypadek, gdyby przyjaciołom wpadł do głowy pomysł kupienia mi czegoś z jakiejś okazji ^^.

Breyer
traditional
Lil' Ricky Rocker - champion appaloosa (1435) >
Zenyatta - champion horse (1478) > *
Zenyatta's First Colt (Cosmic One) (1490) > *
Confetti & Bubbles - appaloosa foals (1437) >
Rags To Riches (1329) >

classic 
Dark Bay Hanoverian (612) >
Best Friends (61082) >

Breeds of The World

Totilas- World Dressage Champion (8256) >


Collecta

Klacz pinto (88692) >


Dodatkowo postanowiłam urozmaicić listę o inne obiekty, na których szalenie mi zależy- od figurek kolekcjonerskich AC, po cosplayowe elementy stroju czy po prostu specjalne edycje gier.

Assassin's Creed

Gry

AC III edycja specjalna- Tyrania Króla Waszyngtona (PS3 / PC)
AC Liberation HD (PC) wersja pudełkowa ._.
Raven's Cry (PC)
Watch Dogs (PC/PS3)
Symulator zamiatarki ulic (PC) ^-^


Książki 

-

Inne

Action figure - Ezio Auditore - the mentor >
Action figure - Edward Kenway >
Action figure - Ezio Auditore - black variant >
AC gauntlet replica - hidden blade >


Inne


Cavender's Added Money Bangora Straw Cowboy Hat (rozmiar 7 1/8) >
Kask Charles Owen Wellington Professional (rozmiar 57 cm) >



*- chcę dostać Zenyattę i Cosmic One razem, jak na mamusię z dzieckiem przystało ^^. Dlatego najpewniej przyjdą do mnie kiedyś w jednej paczce.

5 komentarzy:

  1. Mam Ezia w domu :) Brat dostał na Boże Narodzenie w poprzednim roku. Na prawdę fajna figurka, ściągnięta jesli dobrze pamiętam z Hong kongu.

    Fajny blog, będę tu wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Książkę mam, polecam. Uprzedzam jednak, że jest to dziennik Haythama, więc Connora trochę mało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem. W sumie trochę szkoda, jednak w końcu książka stała się czymś ponad gameplay (oprócz "Tajemnej Krucjaty") ^^.

      Usuń
    2. I tu się zgodzę :) W sumie fajne urozmaicenie- bo po co czytać, skoro już zagrało się w grę i wiadomo co się będzie działo? Ale ja i tak wydam to 40 zł, na każdą książkę ac jaka wyjdzie, nawet jak już wiem na pamięć co tam się będzie działo. Nie muszę chyba wspominać, że całą książkę czytam 2-3 dni? :) A potem najgorsze- czekanie na następną część...

      Usuń
    3. Ha, skąd ja to znam ^^. Mimo, że Bowden nie należy do jakiejś pisarskiej elity, jego wypociny są przyjemnym uzupełnieniem gry. Aktualnie zebrałam już wszystkie książki (ahh ten widok na półce. Chyba nawet walnę o tym notkę x D), teraz czeka mnie tylko przeczytanie najnowszej. No a potem to czekanie... Na książkę o Edwardzie będziemy musieli czekać pewnie tyle, co na "Porzuconych" :|.

      Usuń